We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren, meestal binnen een uur tijdens kantooruren. Bij spoed kunt u ons ook bellen voor directe hulp.
Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk. Bijvoorbeeld: welke foutmelding u krijgt, welke software of hardware u gebruikt, en sinds wanneer het probleem speelt. Zo kunnen we u sneller en gerichter helpen.
Ja, zeker! Naast het invullen van het formulier kunt u ons ook bellen als u liever direct contact wilt. We geven u dan verdere instructies en plannen een sessie in als dat nodig is.
Nieuwe klanten betalen altijd vooraf. We begrijpen dat je dan graag een gegarandeerde oplossing wilt, maar in de ICT-wereld is dat helaas niet altijd mogelijk. Wat we wel kunnen garanderen is 6 jaar ervaring en onze inzet om ieder probleem zo snel mogelijk op te lossen. In de meeste gevallen (90%) lossen we het probleem direct op. Als je een no-cure-no-pay service zoekt, zijn wij helaas niet de juiste partij. We zijn hier liever vooraf duidelijk over om misverstanden achteraf te voorkomen. Download alvast TeamViewer of zet Quick Assist klaar, zodat we je sneller kunnen helpen. De betalingsopties vind je onderaan deze pagina.
Teamviewer
Onderdeel van: